aptrött


är så jäkla trött just nu. satt uppe halva natten och pluggade biologi, vaknade klockan sju och skulle hinna med halv 8 bussen som inte ens kom till stationen eftersom den hade fått punka i heby! wtf! detta gjorde att jag även komförsent till min fysiklektion, igen! tisdagarna måste hata mig, vilken nordisk gud står tiosdag för egentligen? vet att onsdag är oden iaff så han tycker i alla fall om mig, eller hur maria? XD asatron is the shit.
men i alla fall. efter detta hade jag då fysik, aptrött. hade på det även inte hunnit käka frukost eftersom jag skulle hinna med halv åtta bussen, som inte gick. efter fysiklektionen har vi håltimme i tre timmar! plus lunch då vilket gjorde en ännu tröttare, och till sist avrundades dagen med ett 2,5 h långt biologiprov. Yey! jag hade skrivit in i min planeing att börja skriva på resultatdelen idag till projektarbetet men det skedde inte. kom hem klockan 6, lagade middag vilade ett tag och skulle nu försöka skriva men kom underfund med att jag är så trött att jag t o m inte ens orkar se desperate houseswives.
youtube gjorde mig däremot lite piggare då jag hittade första sluttemat på naruto! så jäkla gullig/bra låt:) love it.




Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0