Sista dagen på kick-off veckan

Nu är jag så himla speedad så att det inte är sant! Det ska bli så himla kul att få hålla på med ett eget företag. Idag var ju som sagt sista dagen på kick-off-veckan. det vi gjorde idag var att vi först satt och workshoppade lite med blondinbella, vilket faktiskt var riktgit jäkla kul! som jag sa tidigare i min blogg, man ska inte ha några fördomar förens man träffar personen, då menar jag ej via internet utan live! Rykten är rykten om man säger så.

Så nu drar iaff mitt företag igång, eller aaa.. om ungefär en vecka då jag måste förbereda mig en hel del på att öppna detta. Måste först och främst göra en egen blogglayout till mig själv, sedan några exemplar och visa dessa på bloggen osv.. måste även ringa runt med fotografer mm. Ja, det är en hel del jag måste göra. :)

Jag måste även skriva nu: TACK SÅ MYCKET FÖR HJÄLPEN ALLA DÄR I HEBY KOMMUN: Sala sparbank, företagarna osv.
men de som verkligen förtjänar en applåd är KAJSA OCH SAGA! utan er hade detta inte gått. Men vi hörs sant igen så :)

NU KÖR VI!!!

Något du har på hjärtat?
Postat av: FRIDAAAAA!!!

ALALALALLALAL Det ägde idag :D

2010-06-18 @ 21:53:23
Postat av: Michan

ååhhh nej har du hittat min blogg.. hahah XD vänta en vecka bara så ska du få se på grejor :)

2010-06-18 @ 22:25:09
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/
Postat av: charlotte

man får ta bilderna om man inte säljer dom eller tjänar pengar på dem..! Men annars kan man ju bara ta lite detaljer från dem och fixa sin design ^^. Eller så kan man använda de som inspiration.



angående företagsnamnet har jag ingen aning... :P får fundera lite på det x). Men vad ska du hålla på med då? och just ja, hahhaa!! hur var det att träffa blondinbella?? xP Var hon lika dryg som du trodden hon skulle vara?

2010-06-18 @ 23:06:32
URL: http://musicismylife.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0