Durarara!!!

det börjar äntligen gå framåt här hemma. förberedelserna för min blogg och för hela företaget är snart klara. Inte nog med det så varvar jag även med en liten tripp till stockholm. För mig är det inte shopping som gäller, utan GRÖNALUND! ska bli så jäkla härligt. däremot måste jag gå upp klockan 8 och klockan är just nu 2 på natten. jippie för planering!
men vad gör jag då? jo, jag började glo på en ny serie som heter Durarara!!!  den är rätt så skön faktiskt. det hör man bara på öppningslåten:


Något du har på hjärtat?
Postat av: Ingrid

superskoj att du kommer på bloggträffen!! jag ska med dit :) det kommer bli grymt!!



själv har jag aldrig varit på gotland innan, har du? :)



kram ingrid

2010-07-06 @ 18:41:15
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

HEJ!



Nu kommer vi att granska din blogg fram till bloggträffen den 15 juli! Lycka till i "sommarens blogg"



KRAM Amanda Rieem

2010-07-06 @ 19:00:25
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0