Sommarlov och Alice i underlandet

Satt nyligen och tittade på Alice i underlandet. och med nyligen menar jag kl 4 imorse. Sommarlovet har sina för och nackdelar enligt mig då nackdelarna är att man ställer om sig totalt. dygnsrytmen kraschar helt enkelt, även om man arbetar.
en annan nackdel är att solen bänner sönder min hud även om jag har solskyddsfaktor 40 typ. Så jag är både ett nattdjur och rosa som en gris om sommrarna. jippie. någon som känner igen sig?

Men eftersom man älskar stranden och att det har varit en så jäkla bra sommar hitills så kan man inte låta bli att älska det!

men för att återgå till själva filmen, ni som inte har sett den, vilket jag hoppas ni har, gör det! Tim Burton och Johnny depp ihop brukar aldrig vara fel:)

här kommer en liten scen ur filmen med, enligt mig, den bästa karaktären: cheshire, efter denna kommer dock haren!





haren som helt random uttrycker: Spoon. så jäkla klockrent!



fråga: vilken karaktär tyckte du mest om i denna underbara film?:


Något du har på hjärtat?
Postat av: Anna

Sv;

Okej, härligt att höra. :)

jo, det har varit bra :D

2010-07-08 @ 15:46:38
URL: http://ulrikaanna.blogg.se/
Postat av: » TINA

Okej, vad skönt! Jag skulle egentligen ha gått ut i år jag med. Är född 91! Haha, men som sagt så bytte jag, så har ett år kvar. Var det kul? :)

2010-07-08 @ 16:00:41
URL: http://tinfor.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0