Home sweet home

Äntligen hemma från gotland! Det var riktigt härligt, förutom att jag, i sista sekund, tappade min mobil på rummet innan vi skulle åka. Insåg det i bilen när vi var i stockholm. KUL!
Så jag levde utan mobil i en vecka och jag klarade mig faktiskt riktigt bra :) vi hade dator med oss så det löste sig. THANK YOU HUMANS FOR FACEBOOK!



Insåg en sak under resan: Mitt bloggnamn, vilket jag visste betydde något på japanska, betyder tydligen andlig kvinnlig schaman. HAHA KLOCKRENT!

Planer för idag:
- mata rabbiten och fiskarna
- glo anime: Durarara och kuroshitsuji nya avsnitt
- Jobba fram till klockan 10 ikväll.
- MÅSTE KÄKA FRUKOST! Har varit vaken skitlänge nu...
- Packa ur, eventuellt skitiga, kläder ur reseväskan.

HA EN HÄRLIG DAG ALLIHOPA!

Något du har på hjärtat?
Postat av: kawaiisweets

jag har en tävling i min blogg.

skulle du kunna tänka dig och kanske va med?:)

kraam :)

2010-07-23 @ 11:15:30
URL: http://kawaiisweets.bloggplatsen.se

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0