aktiva bloggare

Visst skulle jag vilja vara lite mer aktiv när det gäller bloggandet men man har ju faktiskt ett liv också. Min syrra skriver på sin blogg som fan. varenda dag,typ var annan timme. själv sitter man och skriver på sin roman och lyssnar på musik. bland annat gör man läxor också, som mer och mer börjar forma en rätt så stor hög i mitt rum.
Har läxor/uppsatser/förberedande tal mm från ämnen som tväretenskap, svenska, samhäll, religion och matte.
Den enda grejen som oroar mig lite är upgiften vi fått från våra kära tvärvetenskaps-lärare. Vi ska hålla en debatt om mat. vilket betyder att jag måste plugga på som fan om matindustrin genom historien. kul va? det kan nog bli roligt bara man tänker på det positivt. Sedan har vi matten... jag tror jag inte behöver säga så mycket om det förutom att vi ska ha ett prov vecka 41 och att jag inte kan ett skit. Tjoho!
religionen går bra, svenskan går bra. sen har vi ju samhälls-läxan, som jag inte riktigt förstått mig på än men det löser sig nog. Bäst att sätat igång nu på direkten så man slipper stressa när väl redovisningarna och proven kommer.

//Michan//

dagens låt:

Tycker den här låten är så fin:)


Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0