plugg och rövmagneter

sitter just nu, eller rättare sagt går runt i rummet och säger fysik-formler för mig själv. har nämligen prov imorgon på fysik på två kapitel om magnetism.. typ.. det är precis lika tråkigt som det låter men men.. jag blir mer och mer positivare till att plugga eftersom jag börjar förstå hur allt hänger ihop.
och när man pluggar måste man ha musik, dels för att jag kan koncetrera mig bäst med musik, men också för att min syrra (som har rummet precis bredvid) ska slippa höra mitt pladder om en massa fysikformler. speciellt när jag säger fel. råkade tydligen säga rövmagnet en gång. haha... det var inte så att jag svor över det, det var bara det arr jag skulle säga r.. någonting och sen magnet och då blev det rövmagnet. även fast jag visste vad jag egentligen menade. haha.

här är i alla fall en bra låt från shiny toy guns:

hittade ingen bra videoö till så det blev den här videon. haha älskar den verkligen. ps: det är inte någon skriklåt. tro mig.


Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0