halloween

Var hos farmor idag och käkade halloween mat, vilket innebar tacos! Förstår inte varför det har blivit just tacos som vi äter till halloween men men.. gott är det:) Och snart är lovet slut:( det är fan helt sjukt. det är tre dagar kvar av lovet!!! och på de tre dagarna måste jag sitta och ta igen en massa läxor.. kul liksom. har ett pm i religionen kvar att göra, plus en massa matteupg och fysik. och sedan efter det har jag samhällsläxor. kul kul. varför förstår inte lärare att man inte ska behöva plugga när man har lov? hate this shit!!! aja försökte strunta i läxorna och tittade på lite roliga klipp från fma... maha.


haha dagens klipp. nu förstår jag varför vissa länder hatar turister.

 

random amv som jag hittade.. diggade den haha.


Något du har på hjärtat?
Postat av: charlotte

O M G !!! ;P jag käkade också tacos då!!! hahaaa vilket sammanträffande!

2009-10-31 @ 22:23:35
URL: http://musicismylife.blogg.se/
Postat av: GK

haha XD

2009-11-03 @ 23:14:10

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0