ett jävligt försenat inlägg

Ok, sassy ass tyckte ju att jag skulle skriva ett till inlägg eftersom det var runt 2 veckor sedan som jag skrev ett sist. väldigt länge sen, jag vet men jag orkar inte. det är ungefär som facebook, eller playahead. Man blev medlem, gick in där någon gång första veckan efter att ha blivit medlem, och sedan sket man totalt i sidan. Jag går ju såklart fortfarande in på facebook lite då och då, men det är mer för att spela vampire wars och kolla om något nytt dykt upp om studentskivor.
OK, men nu struntar vi i det där. Så vad ska jag göra idag då?
För er som inte visste så brukar jag skriva små lappar med saker som jag kan göra. haha låter hur mesigt som helst men om jag inte gör det så sitter jag bara framför datorn och heckar. Tycker det är skitnajs att ha en lista där man kan pricka av saker. Då ser manb också att man har varit lite aktiv.
Så min lista idag ser ut ungefär såhär:
1. städa kaninbur
2. städa rummet
3. skriva religion pm
4. lämna tillbaka böcker till biblan

Sedan är listan inte så viktig. för runt 6 tiden ska jag till eva, laga och käka mat, och sedan ha myskväll.

jag kan inte heller påst'å att jag brukar följa den här listan. skriva pm kommer jag säkert inte att göra, men det är bra att ha som en: att göra grej. Om jag har tid över eller orkar så kommer jag göra det, annars så skiter jag i den.

//Michan//

älskar den här musikvideon! haha. och det roliga är att låten är så jävla mycket bättre än orginalet!


Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0