BIO BIO BIO!!!

yes, äntligen blir det bio! det var ju så jävla länge sedan man var på bio så nu är det fan dags igen!
denna gång blir det jag och eva som sticker in till stan för både kina mat och bio då. vi har planerat att gå på the Watchmen men vi får se. hoppas hoppas hoppas att det finns platser kvar när vi ska köpa biljettera.
igåpr när vi skulle boka gick det inte.. suck säger jag bara.
fast eftersom jag och eva är såå smarta så har vi en plan B.
om inte det finns nå platser till Watchmen blir det bedtime stories istället. hihi:)
Efter action kommer alltid komedi! och Adam sandler är ju så jävla bra också så!

ne nu ska jag ta och plugga lite biologi, sen göra mig iordning och sen sticka:)
bye bye

// Michan

Något du har på hjärtat?
Postat av: The Diva Eva:P hahaXD

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Jättekul de kommer bli:D

2009-03-20 @ 13:11:56
Postat av: michan

yes yes:) hii.. fan eva.. du har lästr min blogg:P hahaXD

2009-03-20 @ 23:38:19

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0