fattiglapp tjalalalala fattiglapp tjaaaaalalalalala!

jag har knappt några pengar! visst.. just nu har jag 500 kr men det kommer inte räcka långt. Aja.. jag ska ju inte bara slösa bort pengar i o försej. så här ser ungefär min planering ut:
  1. Tisdag: Fika! Ska ta och köpa en liten present också.
  2. Torsdag: grönan! typ 200 kr dit då:) måste ha käk plus att jag ska vinna på de där jävla maraboulotteriet!
  3. Fredag: Skolavslutning. ska ut på kvällen. kommer förmodligen slösa bort alla mina pengar jag har kvar då. plus att jag säkert kommer behöva låna pengar. suck...
  4. Söndag: släktträff! ska fira att jag fyllt 18! har inte hunnit göra de än. hoppas man får lite cash då :)
  5. Tisdag 16/6: Förmodligen så kommer jag ha min 18-årsfest då! ( om inte päronen typ: "ne men vi orkar inte för att vi jobbar")
  6. sedan blir det gotland!!! ska bli såå kul. hoppas bara att vi får bra väder!
och på tal om Gotland så fanns det en liten artikel om gotland i metro idag! den gav rätt så bra tips. den mest fartfyllda stranden verkar vara tofta iaff! där har de också after beach :) sweet!
sedan har de tydligen en skitcool glassbar vid någon hamn. syrran hade varit där. hon sa att det fanns glassar med typ: chokladbolls-smak, tugummi.smak mm.. det måste man ju testa! haha XD sedan  stod det lite om bra partyställen :) så just nu känner jag mig så jävla sugen på att åka till gotland!
Gotland here I come!

annars just idag har det varit almänt tråkigt. har varit i skolan, kom hem och sov bort hela dagen och så hade vi strömavbrott i en timme! XD tjuhu!
fast det bästa var ju: "oooh benny"

// Michan

Något du har på hjärtat?
Postat av: Emma

Hur länge är du på gotland? (vilka datum? :)) Och glassbaren är feting bäst ;D

2009-06-09 @ 19:32:01
URL: http://believeintomorrow.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej! Jag åker dit den 1-8 juli..antar att du precis åkt hem då :/ annars kunde vi träffas där :)

2009-06-10 @ 19:45:04
URL: http://believeintomorrow.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, aa :P



mm..:(

2009-06-11 @ 17:51:46

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0