Soul eater = Riktigt cool anime!

Ja, som jag skrev för ett tag sen har jag ju börjat glo på en ny serie som heter Soul eater, den har bara hållt på i ungefär ett år men den är jäkligt bra:) Den är väldigt barnslig men ändå inte. Emellanåt undrar kan man ju undra om serien ska vara barntillåten eller inte XD. Som bilderna här nedan, de är från en scen från episode 23 tror jag. den är rätt så hemsk och blodig:) men det tycker man om. hihi! mer sånt!



Just nu har jag kommit en bit in i serien och den blir ju inte sämre om man säger så:) haha man har vant sig nu med att månen och solen har ansikten. haha, så himla sjukt anorlunda och bra serie! Min favvo-figur hitills i serien är Dr stein:) och som ni hör på namnet så har han såklart en skruv rakt genom huvudet och lite stygn här och där:P störtskön snubbe. vill dissikera allt som finns att dissikera typ:P Creepy. Aja det är anime vi snackar om här. då kan fan allt existera XD. 
Just nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva. måste fan gå och lägga mig nu. haha. men iaff:
till sist vil jag bara säga att ni som letar efter en ny serie att börja glo på, ta en titt på den här, ni kommer inte ångra er:)

//Michan


Något du har på hjärtat?
Postat av: charlie

ahaa vad gjorde du där??

2009-02-22 @ 12:03:11
URL: http://musicismylife.blogg.se/
Postat av: michan

var där med min farmor och käkade lunch och gick runt lite på stan. visst det kanske låter tråkigt men jag tyckte det var riktigt najsigt ändå. det var ju så jäkla länge sen mn träffade henne.

2009-03-02 @ 09:55:23

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0