Mitt fina samtal med Eva idag :P

Jag ringde Eva idag för att kolla vilket tåg hon skulle ta från uppsala...  ja vi hade såklart ett väldigt normalt samtal som vanligt XD


Jag:
hej vad gör du?
Eva: Ne , är på stan med Elin.
jag: Ok, förrästen vet du vem det är?
Eva: Ja det vet jag eftersom mina trumhinnor just sprack.
jag: haha ok va bra , men du, vilket tåg ska du ta hem?
Eva: fyra tåget
jag: ok va bra, då kan vi ju ses då.
Eva: jepp
Jag: vad har du gjort på stan då?
Eva: har varit och köpt syrsor.
Jag: ok.. jag tänker inte hålla i påsen igen iaff
Eva: jag ska mörda dig på tåget.
Jag: va? haha lycka till
Eva: ska könsstympa dig också.. haha är uttråkad.
Jag: haha aj. aja men du vi ses på tåget!
Eva: aa det gör vi!


 

Något du har på hjärtat?
Postat av: Eva

hahahah så bra ju:D<33

2009-02-11 @ 15:37:23
Postat av: Anonym

haha XD

2009-02-11 @ 19:43:30
Postat av: Anonym

postat av vem? XD

2009-02-12 @ 08:21:11

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0