Fredag den trettonde

Ja, jag har ju inte haft någon tid än till att skriva om denna härliga dag XD
fredag den 13:e är ju känt för att man ska få otur men jag klarade mig faktiskt rätt så bra.
                       Jag fick iallafall inte Jason efter mig :P och på tal o
m Jason. Vilka var och såg den nya fredag den trettonde filmen i fredags? :P haha inte jag iaff. 
 Så istället för att jag gick på Bio och såg när Jason slet sönder sina    offer hade jag och tjejerna en superdupertrevlig tjejkväll med både  matlagning och Wii :P Asså jag säger bara en sak: om ni vill bli av med några kilon Köp Wii!!! haha vi körde både dans, bowling, Boxning och nått mer.. haha kommer inte ihåg vad det hette. men iaff, JAG ÄGDE PÅ BOXNINGEN!!! jag slog en smäll rakt upp i skrevet på min motståndare moahaha:P måste fan ta och skaffa mig Wii. Senare efter denna härliga kväll fick jag lov och ta bussen hem och fi fan vad kallt det var ute! det var 17 minusgrader! haha inte nog med det så träffade jag också min moster på bussen. Det är inte så svårt att känna igen henne. hon har ju en rosa vinterjacka så XD så bussresan jag trodde skulle innebära Ipod och sova blev istället en låång pratstund med min moster.... Aja jag hade inte träffat henne på ett tag så. så det var trevligt.
// MICKBERT

Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0