lite sent men...

i fredags drog jag och eva till enköping, tro det eller ej. Emma hade hört av sig till oss i torsdags och frågat om vi ville hänga med ut. vi hade först planerat att gå ut i uppsala men eftersom vi tyckte att vi blev för få, så bestämde vi oss sedan för att ha tjejkväll, vilket då inte heller blev av eftersom vi istället åkte till enköping.
på fredagen vaknade jag också med värsta huvudvärken, vilket inte var så roligt men men.. det blev ingen skola men jag hade faktiskt lovat både emma och eva att jag skulle åka så huvudvärken fick jag lov att ignorera. men det blev super ändå! det var en riktigt trevlig kväll med både nya/gamla ansikten och dans.
vi var på john blå (tror jag det hette). lite likt people, enligt eva. har aldrig varit där så jag vet inte, men det var riktigt najsigt. efter det drog vi hem till emma och sussade. vilken tur att vi slapp att sova på höloftet XD eller hur eva?
och vad var då anledningen till varför vi just åkte till enköping för att gå ut? jo, för att emma skulle åka iväg till frankrike, där hon förmodligen är just nu. hoppas du får det bra där borta bland alla fransmän! XD och vi får se om voddo-dockan hjälper dig något:)

//michan//

här är dagens låt (som jag ska införa f o m idag)


Något du har på hjärtat?
Postat av: Emma

Joar blå heter de ^^



Och jag har de rätt soft här borta faktiskt :)

2009-09-02 @ 21:45:13
URL: http://believeintomorrow.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0