Bio ikväll!

jaha,ja. hitills under helgen har man inte gjort så där superduper mycket. har övningskört och varit med både eva och elin:) riktigt najsigt:) plus att jag börjar bli riktigt bra på att köra bil:)
så vad ska jag göra idag? först och främst ska jag ta 3 bussen in till stan med ryssen:9 kommer bli så skoj! :9 ska äntligen få se harry potter. maha. och på tal om harry potter. när jag nämnde det för min moster.. vet du vad hon säger då.
"Men mickan, det är ju en barnfilm!"
det roliga var att hon var döds seriös när hon sa det. (min moster är ingen som skämtar, och när hon väl gör det fattar ingen vad som var det roliga med det hon sagt)
känner mig nästan lite nertryckt. :( haha.man kan ju inte svika harry potter ju! XD

juste maha. har hittat världens roligaste serie. haha den är så jävla bra! XD det finns såklart serier som är precis lika roliga men asså.. ja.. ni kan ju få se några klipp.
 




haha bästa scenen hitills :)





Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0