The little shop of horrors

Oj oj oj..nu ligger jag verkligen efter i skrivandet XD haha. för ett tag sen stack man in till Uppsala för att gå på katte-musikalen med The toll!
The Little shop of horrors. den var grymt bra! asså, jag blev verkligen förvånad av hur bra personerna sjöng också. helt sjukt bra! sen så var ju också marias storesyrra med! hon hade huvudroll som köttätande planta. hon var grymt bra! XD 
lite smått om vad musikalen handlade om:
En kille som hittar en planta, (Malin) och matar den sedan med blod och människor så att den kan växa sig större. slutet var tyvärr lite olyckligt men sånt är bra! XD

Nu okar jag tyvärr inte skriva något mer. sitter på en skittråkigt biologilektion. det suger verkligen lyckan ur enXD haha

//Michan 

Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0