Jag vill ha sommarlov!

Just nu vill jag bara ha sommarlov! varenda dag är likadan. man åker till skolan, sitter på lektioner där man inte alls anstränger sig, sedan åker man hem och råpluggar inför alla prov/redovisningar man ska ha de kommande veckorna. just nu känns det lite surt! Jag vill ha sommarlov!
Min planering för kommande dagarna ser ut ungefär så här:

Måndag: börja förbereda redovisning svenska och plugga engelska och idrott
tisdag: börjar halv nio och har engelska och idrottsprov. (börjar annars halv tio)
Onsdag: Åka till stockholm, KL 07.30 PÅ MORGONEN!!! och gosa med alla trevliga djur på skansen. sedan plugga Kemi.
Torsdag: VALBORG! drar till uppsala.
Fredag: förmodligen sova och plugga kemi.
lördag/söndag: plugga kemi
Måndag: svenska redovisning drama, hamlet. plugga kemi
Tisdag: plugga kemi igen
Onsdag: RIKSPROV I KEMI B!
Torsdag: Fixa med religionen som vi har redovisning på veckan efter.

Något du har på hjärtat?
Postat av: charlotte

vilken trevlig vecka man har framför sig! eller hur? =P

2009-04-28 @ 13:45:50
URL: http://musicismylife.blogg.se/
Postat av: Michan

mmm skoja inte XD

2009-04-28 @ 19:35:51

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0