plugg

Sitter just nu och pluggar för fullt, eller rättare sagt gör läxor. har skrivit på min roman nästan hela dan och just nu sitter jag med samhällsläxan. tänkte också göra religionen senare men det får vi se. ska skriva en a4 om Wicca. och när man väl pluggar vad är då bäst att ha till? jo musik såklart! letade lite på yuotube efter lite ny musik och hittade pendulum. här är två låtar från dem. och jag som inte ens är förtjust i tecno (om nu detta är tecno) men de här tre låtarna var riktigt härliga att lyssna på :) den tredje låten var bäst! inledningarna är däremot supersega. man får spola fram 20 sekunder eller nått.

 

 

 

//Michan//


Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0