Helgen = fullsmockad

Min helg har varit riktigt fullsmockad, för andra helgen i rad!
I fredags for man iväg till Eva på tjejkväll med Elin, Frida och såklart Eva. det var riktigt trevligt och roligt:) Det blev både snakes on a plane och Män i trikåer. asså "snakes" tyckte jag inte var sådär speciellt bra om jag ska vara ärlig. haha satt och skrattade när alla andra skrek liksom. förutoöm en gång, då hoppade jag faktiskt till lite grann. haha.
och sen var det Män i trikåer som man bara inte kan låta bli att älska! om ni inte sett den så se den!

på lördagen drog man iväg till Uppsala för ännu en tjejkväll med "bertarna". den var också jävligt trevlig. vi käka spagetti och köttfärsås och sen hade vi också kex med brieost som maria tagit med sigXD haha Marias pappa asså XD.
efter käket glodde vi på melodifestivalen!
tjoho för att sarah dawn finer och buhu för Carolin af ugglas.
"snälla snälla snälla snälla"...VAR TYST!!! XD haha tycker verkligen inte om den låten! blää!
det blev inget sova över den här gången så man var iaff hemma runt 1.

Söndagen började med sveriges värsta bilförare. haha Gurkan skulle tvätta sin bil. här är klippet:
 
Ni kan ju gissa hur det gick XD





resten av dagen bestod av plugg.. buhu igen!!!

// Michan

Något du har på hjärtat?
Postat av: Eva:P

hahahahahhahahahahahaha fettt bra klipp juXD

2009-03-11 @ 19:21:53
Postat av: Michan

Asså jag kunde inte bara låta bli XD haha såg avsnittet i södndags på teven och så fanns det på youtube.. då kunde ja bara inte låta bli!"! XD hahaXD GURKAN ÄGER!!!

2009-03-11 @ 20:56:37

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0