Häng mig och skjut mig samtidigt!

Häng mig och skjut mig samtidigt! så känner jag just nu.
efter två veckors slit (då menar jag plugg) med både nationella prov i matte, och kemi och religions-prov så är det fortfarande inte över!
Kommande vecka skia vi ha ett stort biologiprov om genetik. vilket jag inte ens har börjat plugga på än. och sen två dagar efter det provet ska vi ha svenskaprov, då man ska kunna flera texter utantill.
Asså, vad är det här för nått!?! det borde vara olagligt att låta ungdommar stressa ihjäl sig på det här sättet. jag får ju för fan ingen fritid!!! bara plugg plugg plugg.

så här ser vårat  "provschemat" ut:

tisdag 24/3 - biologiprov
torsdag 26/3 - svenskaprov  + skrivit klart dikt
Tisdag 31/3 - Fysikprov

jag kan ju inte påstå att jag kommer känna mig sådär sugen på att plugga fysik efter alla de här proven. har redan haft 4 prov också inom 2 veckor så känner mig rätt så trött just nu.

//Michan


Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0