Atlantis


Idag började man i skolan kl 9 och slutade kl 16. vill ni veta varför? Jo, för att vi  hela dagen har hållit på med ett rpjekt som gick ut på att vi skulle få en stad att fungera.
Jag fick då staden Atlantis somjag verkligen ville ha! hamnade isamma grupp som Maria och sarah, haha fast Sarah missade bussen imorse så det blev bara jag och Maria.
men iallfall. sedan när vi hade fått reda på vilken stad vi skulle ha delades vi in i olika grupper. Jag fick då Mat och dryck. som jag också var väldigt sugen på! däremot var det inte lika roligt som jag trodde det skulle bli.
Det slutade med att jag hela dagen fick springa runt till lärare och ringa biologer för att ta reda på fakta om bekämpningsmedel. Inte bara för och nackdelar, jag skulle också få reda på vilka slags medel som behövs till vilka grönsaker, potatisar o s v. Det tog hela jävla dagen att få reda på allt! är inte ens klar riktigt än. måste också hitta fakta om biologiska bekämpningsmedel isåfall man kan använda nått av dem istället för de kemiska. Jag kommer att dö!
det är bara att sätta igång och leta fakta nu då:( sen ska jag plugga matte.
blää!!!

O juste, MARIA HAR SKAFFAT GLASÖGON!!! hon gick och hämtade ut dem idag:) de var skitsnygga!
haha hälsning från mig och sayeh:
Välkommen till klubben!

Något du har på hjärtat?
Postat av: Sarah

och nu är jag utanfööööööör, den enda utan glasögon!!!

2009-03-03 @ 22:58:56
URL: http://superchouette.blogg.se/
Postat av: Michan

XD

2009-03-04 @ 11:58:32
Postat av: The Toll A.k.a. The new glasögonorm ^^

Haha, vi kan alltid operera så sarah ser dåligt XD

2009-03-04 @ 19:51:36
Postat av: Anonym

aaa fan så gör vi.. när hon inte vet om det.. det måste ju bli en present från oss så hon inte käner sig mobbad:P JA! vi gör det när hon sover nui på lördag.. moaha:P HAHa skoja bara:P va hemsk jag ärXD älskar dig sarah<33!!

2009-03-04 @ 20:27:31

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0