Äntligen!

Äntligen så är projektarbetet slut! visst det höll bara på i två dagar men började nio varje dag och slutade runt 4 halv 5! blää! är bara så glad att det är över. fast min dag har inte varit sådär toppen.
den började såklart med att jag var i skolan redan kl 8. pisstrött! sedan satte arbetet igång igen.
redovsingen av skiten började kl 1 och slutade såklart vid 5. Min redovisning gick inte bra. hade fakta och allt men det gick åt skogen för att jag var så himla trött och bara ville hem.
men iallafall, senare när jag skulle hem skulle jag först till farsans kontor för att åka med honom. och vad fick jag göra när jag kom dit?!?
Jo, vänta i en timme! jag ville verkligen bara hem. usch! inget flyt alls idag.
och nu ska jag dessutom hinna plugga matte. kommer få lov o plugga imorrn också men sen måste jag sätta igång med kemin. ett till blää!
Aja jag letade iaff lite musik på youtube och hittade det här klippet med Tyki mikk<33 haha.. älskar fan honom:
"What I love I destroy, so let me kill you boy"




Ps: introt i början hör inte alls ihop med amv:n XD

Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0