Har shoppat på hög nivå

jag har shoppat på hög nivå de här senaste två dagarna. även om jag knappt har pengar. haha.
Igår var jag på stan ett tag med maria och lollo :) skit trevligt. hittade ett par skor. (såg ut som converse fast kostade bara 200 kr). hittade också en snygg tröja! stödje t o m aids när jag köpte den. känner mig väldigt duktig just nu. köpte ochså ett litet armband. ett riktigt "strand-armband" kan man säga XD .
idag missade jag bussen till skolan. bajs! Så för att göra mig lite gladare bestämde jag mig för att åka in till stan ändå för att shoppa lite till. idag blev det nagellack, ett hårspänne, nån slags niveakräm som gör huden fastare (får se om det stämmer), ett par leggings (svarta igen) pch sen en klänning. kan ni gissa färgen?
Nu måste bara pengarna räcka till grönan, skolavslutningen och isåfall jag skulle ha grillfest. haha plus att jag ska ha pengar till gotland! XD som sagt: hopas jag får pengar av familjen nu i helgen. ska ha släktträff då:)



// Michan

Något du har på hjärtat?
Postat av: The Toll

Vilken av klänningarna blev de?

2009-06-10 @ 19:18:25
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: michan

haha den som gjorde tuttarna snygga XD

2009-06-10 @ 22:44:52

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0