Sommarjobb

Äntligen ska jag sommarjobba lite. känner att jag behöver påfyllning i plånboken. fast det som är så klockrent är ju att jag haft sån flyt med vädret.
det var skitbra när ja var ledig sen nu den här veckan har det varit lite sämre. åska och regn liksom. för ens gång skull är jag glad att se lite regn. det har ju varit så himla vamrt de senaste två veckorna. förutom på gotland då. där blåste det en hel del så det kändes inte så himla varmt.
men men.. nu har jag i alla fall fyra dagar i stockholm. Det är inte så roligt. man tröttnar redan efter första dagen.
SKA MÄTA UPP HELA NK!!! så just nu känner jag mig inte så peppad. ni som varit där vet hur de ser ut. STORT! är ordet. inte nog med alla affärer så finns så klart tak, undre källare, övre källare o s v. fi fan säger ja bara! det är tur att det är dåligt väder.
inte nog med att jag ska mäta en hel dag såmåste jag också gå upp klockan 4 på morgonen varenda dag! PAIN! i söndags sov jag två timmar! haha. ni kan ju gissa när jag la mig igår kväll:P typ runt 8! Aja jag tjänar pengar iaff!

ne nu ska jag ta och sussa. upp om 5 timmar igen. bye bye.

Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0