Tjoho!!!

Ett riktigt tjoho är det idag... för att idag kommer Soul eater episode 46 ut! fan det är nästan lite sorgligt att det bara kommer bli 5 avsnitt till efter den här:(  Aja. animen är riktigt bra iaff så det spelar ingen roll!

Ett annat Tjoho för idag är att jag nu vet vilken profil jag ska välja till trean:) Idag på morgonen hade lärarna en liten redovisning om profilerna man kunde välja mellan. Man fick välja antingen tvärvetenskap, bioteknik, data/matte och biologisk mångfald eller nått sånt:) Och det jag kommer ta blir då... gissa en gång.
klart som fan att jag kommer välja tvärvetenskap:) fatta vad skoj det kommer bli med Filosofi, Historia (som jag saknat så mycket sen ettan) och svenska C! svenska C är jag lite osäker på om det kommer bli "roligt" men resten kommer säkert bli hur bra som helst:)

Resten av dagen kommer nog inte bli lika mycket tjoho som det andra... måste plugga matte. har ju nationella prov v. 11 ju! panik och skrik säger jag bara! veckan efter det kommer vi ha religion och kemiprov också:P känner mig inte så taggad på det om jag ska vara ärlig. men men, det går nog vägen:)

// Michan

Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0