Lite om MIG själv XD

vatr ska man börja då... mitt fina namn är Michaela, kallas oftast Michan, men i vissa fall inte:P vi har ju GK, Mickbert och Micho XD haha de som inte vet vad GK betyder... ni kommer aldrig att få veta det.. moaha... förutom de tre personer som kom på det XD Eller hur Saykho, tollbert och östbert?

OK... nog snackat om mitt fiiina namn XD. jag är 17 år just nu (suck) men kommer snart fylla 18 iaf!!! (jippie!). bara sisådär 3 månader kvar:P jag bor i en liten håla utanför Uppsala som kallas för Gåvan:) låt dig inte luras av namnet:P haha:P i mitt hus har vi då min kära familj. päronen och snorungen johanna (min lillesyrra) som är 15 år just nu. fjortis fjortis fjortis!!! haha det har hon alltid varit.

på fritiden gör jag inte så mycket just nu.. tråkigt.. men jag har ridlektion en gång i veckan iaf:) alltid lika trevligt. men ska nu på söndag köra igång med boxercise. jag och Eva (evalotta stenkåt) måste börja träna armmusklerna:P XD så att det blir lättare att slå spanjorer i armbrytning XD
 haha:P jag och saykho har planerat att börja på streetdance okcså.. fast inte den här terminen. det får bli efter sommarlovet:) det kommer bli fett härligt att börja dansa igen:P var ett tag sen nu.. typ 2 år. undra om jag fortfarande har taktkänslan liksom:P

Det jag tycker om då: hmmm... mina polare såklart, min kära feta monsterkatt Jussan!, min syrra går ju att diskutera men såklart jag tycker om henne.. annars hade det gått illa:P sen har vi ju ridningen,
men det som kommer på andra plats av det ja tycker om är manga/anime och film!!! (första plats polare) tycker både om att läsa måla manga och se på anime:P

går andra ring på gymnasiet just nu, naturvetenskap, (Vissa ämnen asså... blääää)på rosendalgymnasiet i uppsala. älskar rosendal!!! väldigt fin skola , gott käk och bra lärare.. ( aa det finns ju dåliga såklart:P host(svenskalärarn)) ne nu tycker jag det räcker om att berätta om mig:P om ni inte gör det så säg nåt jag ska skriva isåfall:P

Något du har på hjärtat?
Postat av: Tina Abed

Hej gumman! Tack för senast :-) Så fin blogg..men det fattas nåt..hmm..några väl valda ord om MOSTER dv.s jag!!! Hon som är gift med en arab. Äntligen får man väl säga, eller? Ser fram emot att få krama dig snart igen. Älskar dig, mycket mycket. Din Moster Tina i Sala Hej och hå....

2009-02-15 @ 15:49:01

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0