Onsdag = Gosa med isbjörnar

jaha ja, snart är det dags att åka till stockholm med skolan. jag kan ju inte direkt säga att jag ser fram emot det. visst visst, vi får åka till vår kära huvudstad men i det här fallet är det inte roligt.
för det första måste jag ta 6 tåget in på morgonen för att hinna med en buss som går halv 8 från stationen.
efter bussresan ska vi direkt till skansen, vilket jag trodde skulle bli skoj. glo på djur är lite underhållande trotts allt. men det var såklart en dröm.
Vi ska såklart åka dit för att gå på en föreläsning! jag skulle hellre gosa med isbjörnarna än att ha lektion när man är på skansen. och så måste vi anteckna skiten också. haha.
Efter det ska vi till det tekniska museet. varför fattar jag inte. vi har inte ens teknik!
Tollet hade tydligen varit där förut och sa att det var VÄLDIGT roligt. funderrar nästan på om man ska ta en shoppingrunda istället för att gå på museet. vilka är med mig? XD

denna resa kostade ju såklart lite pengar. eller aa... 250 kr, vilket man inte har råd med just nu på grund av valborg. och mat får vi såklart köpa själva. vad är det vi betalar för egentligen? så jäkla dyrt kan det inte vara att gå på lektion på skansen och sen glo på en film på tekniska museet. och bussen betalar ju skolan så...
Aja, det är bara att hoppas att det kommer vara intressant ändå. vi måste tänka positivt!

här är dagens opening:
 


den är openingen är faktiskt en av dem få som jag tycker är rätt så bra :)

// Michan

Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0