Remake

Kul att det är denna blogg som ni får dras med just nu medan jag förbereder mig med företaget. Det enda jag har gjort är att jag slängt in en skitful bild til header. haha. herregud. men om en vecka så ska ni få se åp grejor. då kommer bloggen vara super. eller aa.. denna blogg kommer kasseras och en ny ska sättas in, när jag vet vad jag ska heta och hur min logga ska se ut.

Detta ska jag försöka sitta och hitta på imorgon. det kommer säkert ta hela dagen, speciellt när jag måste teckna, scanna in bilder och sedan göra det i illustrator. möjlilgtvis fixa till det i fotoshop. Men jag har några ideer.

// michan

Något du har på hjärtat?
Postat av: charlotte

jag vill gärna ha lite tips om bloggande! ^^ synd att inte illustrator funkar som det bör..! Saker kör typ alltid ihop sig när man behöver de som mest! :P

2010-06-19 @ 09:23:13
URL: http://musicismylife.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0