Sex on fire

älskar den här låten så mycket! kom ut för ett tag sen men tröttnar aldrig på den!

känns så dumt på något sätt :P så fort jag lägger ut ett blogginlägg så har det för det första gått ungefär 3 månader sedan jag sist skrev, men priset är nog att jag inte orkar berätta något om vad jag gjort under jullovet. istället lägger jag ut en låt. haha. jag får ta och skriva någon annan dag om vad jag gjort.

Jag kan ju vara snäll och säga vad jag gör nu i alla fall. och det jag gör är att jag sitter vid datorn och skriver en historia bubbla som skulle ha lämnats in för hundra år sedan. Tro inte att jag väntade med att skriva den till lovet. nej då. Jag skrev den faktiskt innan lovwet och skulle skicka in den. men om man har en syrra hemma som ibland sitter vid sin dator kan det gå jävligt illa! jag hade tagit fram dokumentet och checkat igenom att allt stämde, sedan bestämmer jag mig för att gå ner och käka middag. åhå, vilken suprise jag fick när jag satte mig framför datorn igen. Jag vette fan vad det var jojo gjorde efetrsom hon inte ville berätta det men en sak var säker. Det jag hade suttit och skrivit innan lovet var borta.
Så nu har jag det superskoj... ne ska fortsätta skriva den där nu.. är på resultatdelen hitills. tur att man kommer ihåg lite av det man skrev om. det enda jag intwe kommer ihåg var vad som skulle stå på bakgrunden men det kommer efterhand.

Ha en trevlig sista kväll innan skolan!!!

//Michan


Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0