Måndag = Latar dag

har haft en sån jävla härlig dag idag. bara slappat, eller aa, rättare sagt sovit.
dagen började med skola som egentligen skulle ha slutat kl 15 men slutade kl 11. härligt härligt.
Efter det åkte jag hem, sov 3 timmar, som var de tre härligaste timmarna idag. hade en väldigt skum dröm däremot. Drömde att jag var hos sayeh, fast det såg inte alls ut som hos henne i verkligheten .. haha skit-skum dröm XD
en till sak jag kommer ihåg från drömmen var att jag satt och petade på en oliv, men när jag hade tröttnat på det gick jag och glodde på tv, två stycken samtidigt. som sagt, drömmen var väldigt skum.
efter den sjuka drömmen/sömnen slappade jag bara framför datorn/teven hela tiden. Ibland är det så jävla härligt att bara sitta still och inte göra ett skit :) super!
pluggade matte en timme ioförsej men men.. XD Det gick seegt!

medan jag satt och slappade framför datorn hittade jag en sjukt bra låt! sökte egentligen runt lite efter nån bra amv men den här låten asså. ååååhhh älskar den!

Band: Hollywood undead

Låt: Sell your soul






Allt från mig idag!

// Michan

Något du har på hjärtat?
Postat av: DG

sv, roligt att du noterade Alexanders ögonbryn men han var faktiskt med i Idol och fick nobben det stämmer: Annars med dig då?

2009-05-19 @ 11:47:15
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: DG

hahaha du är inte snäll men det e sant, han e ju ryss :D

Jo, det e fin fint med mig, så vad har du gjort idag då?

2009-05-19 @ 14:34:19
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: charlotte

visst e det skönt med slappar dagar!! vi borde få såna oftare!! xD

2009-06-02 @ 16:20:00
URL: http://musicismylife.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0