Älska Japan!!!

Ja som jag nu nämnt 3 ggr tror ja så tycker jag om manga och anime!
klart som fan att man älksar Japan också då!!! har aldrig varit där men vill verkligen dit:P skulle nog vara extremt lång jämfört med japanerna (är 1,78) .. haha men då skulle jag ju inte få några problem med att hitta dit jag ska eftersom jag kan se över allas huvuden:P XD.
ps. jag har väldigt dåligt lokalsinne.

min toplista över manga/anime:

1. Fullmetal alchemist (FMA) : handlar om en värld rätt så lik vår med huvudpersonerna Edward och Alphonse elric, som är bröder som söker efter de vises sten. (dålig recension men men...) FMA finns både som manga och anime men jag föereslår att välja någon av dem eftersom handlingen skiljer sig i animen.

2. Naruto : handlar då om en ninja vid namn naruto som har en niosvansad räv fängslad i sin kropp. haha det där lät så sämst:P Naruto finns som både manga och anime, det gör dem flesta manga serierna.

3. D,gray man : jävligt bra serie/anime om du tycker om exorsism. handlar om Allen walker och hans vänner som ska bekämpa demoner och "bossen" över dem: the Millenium Earl. (en jävligt fet och ful jävel)

4. Death note : hmm .. vet inte riktigt vad ja ska säga om death note. En kille hittar en bok (death note). om du skriver ner namn i denna bok kommer dem personerna att dö. en jävligt bra anime och manga:)

5. One piece : one piece har hängt med sen mellanstadiet. animen suger! läs mangan! handlar om Luffy som ska bli piratkung typ:P är för lite yngre människor egentligen:P XD

6. Fairy tail: finns bara som manga just nu men är helt OK:)

7,. Xam'd lost memories: finns bara som anime, är lite halvbra men går att titta på:) började kolla på den efetrsom samma personer som gjort Xam'd har gjort FMA.


Alla de serier ja sett hitills har alla lite fantasy i sig:) utan det blir de tråkigt :P XD

//Michan


Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0