Efter trean?

vad ska man hitta på efter sista året i gumnasiet egentligen? just nu har jag ingen aning men jag har fortfarande ett år till på mig att tänka klart. jag vet saker som jag vill jobba med men det svåra är att välja vad. shit, kommer få panik snart. det första jag kommer att göra nu när skolan börjat är att snacka med syven. Hoppas hon kan hjälpa mig lite grann i alla fall. men vad har jag annars för planer för i år då?

1. skaffa jobb! (måste ha pengar i år, dels pga studentskivorna)
2. börja dansa igen!
3. kommer förmodligen fortsätta rida
4. plugga som en dåre
5. studentskivor i mängder XD
6. Övningsköra som en dåre. ( inte bokstavligt talat, haha) jag ska vara klar tills nästa sommar!
7. umgås mycket med sina polare. Det är viktigt!
8. hmm, komer inte på något mer just nu. haha glo anime?

jag har i alla fall lite planeringar inför det här året :) det är alltid något.

//Michan//



Något du har på hjärtat?
Postat av: charlotte

sv; hahaa visst kan göra de när vi ses i skolan på torsdag eller fredag!! =)

2009-08-16 @ 14:34:10
URL: http://musicismylife.blogg.se/
Postat av: Eva x)

hahah mesXD ofta man skriver att man måste ha pengar till studentskivornaXD de kostar inte så mycket hahahaXD

2009-08-17 @ 14:20:01
Postat av: Jenn

någon som kan ge mig förslag på present

till min vän som fyller år imorgon?! :O

besök gärna bloggen.

2009-08-17 @ 14:49:09
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/
Postat av: michan till eva:

men bajs på dig! XD ja jag måste juha de.. därför måste jag ta o leta jobb också:P haha XD nått bra exemple var man kan söka?

2009-08-17 @ 17:26:30
Postat av: michan till charlotte:

tack så mycket:9 ska rita en gee bild o säta in men måste veta hur jag gör:P haha måste scanna den först o fixa den men men XD

2009-08-17 @ 17:27:33

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0