Sorry

Jag är så otroligt ledsen att jag inte varit så aktiv vad gäller bloggandet under de sådär senaste MÅNADERNA... jag har haft fullt upp med att flytta hemifrån, plugga, lära känna nytt folk, fara på konvent och att stå i bar ;P Det händer mycket hela tiden men det är så otroligt roligt även fast det kan kännas drygt ibland. och JA: ibland kan det kännas som att man bor liite för långt norr om uppsala då det tar en timme att flyga... suck. Men hemfärder blir det lite då och då så att man håller koll på hur familjen har det där hemma i hålan.

så jag tänker nog säga detta: bloggen kommer finnas kvar, om det ens är någon som läser den förutom mig själv, men jag kommer förmodligen (som max) skriva ett inlägg per månad. Hinner aldrig tänka på att jagh faktiskt kan blogga lite då och då..

Ha det så bra så länge :D

// michan

Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0