Tror det är dags för uppdatering - sommarlovsentreprenör

Jag måste ta och fixa till min blogg lite grann nu när jag är med i sommarlovsentreprenörerna. Det kan nog bli rätt så kul att få testa på att skapa ett eget företag. däremot ska blondinbella hålla i en föreläsning, vilket gör mig en aning.. hmm.. jadu, ni som vet vem blondinbella är förstår nog vad jag menar. Men man ska aldrig dömma någon förens man träffat personen. Så vem vet, det kan nog bli rätt så skoj ändå.

Nu kommer jag bli lika inaktiv på blogg.se som jag brukar vara. Vänta i två veckor så kommer du få se på andra saker.

//Michan

Något du har på hjärtat?
Postat av: charlotte

Hej Michan!! Det är finfint med mig! Och tack så jättemycket för bandet, verkligen en fin gest ^^! Och ja, jag kunde läsa ditt lilla brev där och tack för att du tror på mig! Du kommer lyckas du också med livet!



Det där med PS pallar jag inte förklara just nu, men det kommer snart. Och ja, det var dom vimmelbilderna från fotografen vi inte betalade...! :P



kramar hihii ^^

2010-06-17 @ 20:56:01
URL: http://musicismylife.blogg.se/
Postat av: charlotte

tjohooo! jag snodde blommorna från dryicons.com men ändrade färgen! De har verkligen många as najsa bilder ^^! och jag ska absolut sätta en vattenstämpel på bilderna! Tack för rådet =D! hihii Och jag orkar inte för att jag ligger typ i koma för att jag äntligen håller på att slappna av efter skolan xP...! Vad ska din nya blogg heta??

2010-06-18 @ 20:16:28
URL: http://musicismylife.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0