Sista fma-avsnittet

Igår kom sista fullmetal alchemist episoden ut och jag vet inte om jag ska vara glad eler ledsen. Det har hållit på i ungefär 10 år och jag kan ju säga att jag varit beroende av den ett bra tag. Men den har varit riktigt bra även fast den gjorts om en gång.
jag dubbelcheckade t o m med mangan för att verkligen kolla om den var slut och det var den. Hoppas författarens nästa verk kommer vara lika bra

//Michan// eller som bloggen nu heter MIKO

Något du har på hjärtat?
Postat av: charlotte

sv; Hej! :) nja håller på med en design just nu själv, men om den inte blir bra kommer jag till dig! ;)

2010-07-07 @ 12:31:09
URL: http://musicismylife.blogg.se/
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

Du är syster med nicole va? (försöker få kolla på alla bloggare)



Jag asså under bloggtreäffen kommer sommarens blogg att utses, den sommrigaste medst inspirerande bloggen :D



KRAM

2010-07-07 @ 13:56:51
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0