Äntligen klar

Nu är jag äntligen klar med min blogg. Är rätt så nöjd  då jag inte kan allt vad gäller kodmallarna. Riktigt krångligt det där. Men jag har fortfarande mina photoshop och illustrator kunskaper så detta kommer nog att gå riktigt bra tror jag. äntligen kan mitt lilla företag komma igång. Jag kan ju passa på och säga att jag gjort rosen helt själv. riktigt stolt :)

Mitt företag kommer gå ut på att du som köpare kan specialbeställa t-shirt-tryck, lätta bloggdesigners, ja det mesta helt enkelt. Du skickar bilder du vill ha med i produkten och jag fixar dem. 

 De produkter jag kommer börja med att sälja är:

- headers (bild över innehållet i bloggen, i min blogg är det rosen/handen). 
- bakgrund: Jag gör även egna bakgrunder till bloggar (detta brukar ingå i priset när du köper en header)
- Kort: kan vara vilket kort som helst, tack-kort, grattiskort, födelsedagskort
- T-shirt: SÅklart så måste jag också sälja t-shirts. Du bestämmer trycket helt och hållet själv, räcker med att du skickar en bild/fotogrfi på någon du tycker om och säger hur du vill att det ska se ut. éxempel kommer dyka upp på bloggen snart :)



För er som har svårt med koder kan jag hjälpa genom att installera bilden. Jag kan även fixa till lite på er blogg med t ex: snygga text-stilar.

jag kommer i ett senare inlägg förklara detta närmre så att du som köpare slipper skapa en massa frågetecken.  

Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0