Sjuk

finns det något bättre än en vrålförkylning eller vinterkräksjuka? som tur är slipper jag det sista jag nämnde men jag kan kort och gott säga att jag knarkar nässpray. jag skiter i om min näsa kommer paja, bara jag kan andas genom den!

just nu sitter jag och lyssnar på the voice. Har bestämt mig för att vinna 2000 kr!!! jag behöver verkligen de pengarna så nu jävlar ska jag vinna dem! och eftersom jag varit sjuk sen i lördags så har jag inte gått till skolan än.. även om jag vaknat klockan 5 på morgonen superpigg... om man bortser från att man knappt kan andas genom näsan och munnen smakar rutten apa. men imorgon ska jag nog pallra mig iväg till skolan även om det känns värre idag än vad det gjorde igår. har typ nyst 50 ggr minst plus att nässprayen håller i en timme, men jag klarar nog av en illustrator-lektion på en och en halv timme.
maha jag har i alla fall ingen matte efter det så jag kan bra åka hem! yey!!! ha så kul på matten tjejer. (ni vet vilka ni är .. maha)

Nu ska jag ner och dricka en kopp honungste. kliar i halsen som fan så det behövs.

Något du har på hjärtat?
Postat av: Eva

HAHAHHA mes och vara sjuk x) men ska inte säga så mycket själv:P hehe:D håller också på att försöka skriva mera i min blogg och får se om det håller eller ej:D hehe

2010-01-20 @ 16:12:31
URL: http://stengard.blogg.se/
Postat av: GK

haha:P blev nästan förvånad nu när du kommenterade :P

2010-01-20 @ 21:47:17

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0