måånga planeringar

Ok. om jag tänkt rätt nu så kommer en hel del saker att ske iår. först o fräst studentskivor, sen klassens egna studentskiva. sedan funderade jag på att åka till frankrike under påsklovet för att åka lite skidor:) var så länge sen!
sen har man också planerat att åka utomlands nästa sommar. sen kommer garanterat något annat att dyka upp. förutom prov och andra tråkigheter då. så jag måste komma på ett effektivt sätt att tjäna pengar. kommer ju kunna städa farsan kontor varannan vecka o tjäna 700 kr på det. sen måste jag hitta ett annat jobb. typ helgjobb eller nått! annars är jag rökt! kommer inte klara mig på mitt fnuttiga barnbidrag känner jag.

//michan//


Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0