Final fantasy 7 = beroende framkallande

mm skoja inte. ff7 är verkligen beroendeframkallande. inte kul! fast spelet är ju så bra, och handlingen!!! mums :P
har precis tittat klart på filmen som kom ut typ 2004, och vad upptäckte jag efter det? jo att dem har släppt en ny film, eller njae, det är fortfarande samma film fast 25 min längre! det måste jag bara se!

jag kan ju inte påstå att filmen hade så speciellt bra handling, vilket spelet har mer av, men den är fortfarande sjukt underhållande att titta på. speciellt om du gillar action blandat med lite animestil. ps: ni som vet om det så är ff7 inte tecknat utan animerat. ser riktigt verkligt ut:P

här är en liten sen av den förlänga versionen med reno och rude!

här är en liten musikvideo också med rätt så snygga scener :)





  //michan//


Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0