valborg 09

tänkte ta en liten paus från pluggandet och blogga lite. så.. varför inte skriva lite om valborg.

Jahapp, nu har ännu en härlig valborg passerat. det var väldigt trevligt i torsdags. dagen började med forsränning och några shottar och fortsatte sedan med piknik i stadsparken. det var hur härligt som helst att sitta och käka en subwaymacka med ett glas vin och skinande sol, plus att jag hade tagit med mig en liten spelare så vi hade t o m musik!
 till en början var det jag maria och saykho som satt o käka, senare kom en hel drös med människor, bland annat eva, sarah, marias polare, polare till emelie och sarah o s v. kort sagt så kom det en hel del människor. det var riktigt trevligt.
sedan så fortsatte supandet, haha det var ju trots allt valborg! och detta år undkom vi polisen, fan vad vi äger! haha det enda de hällde ut var en ljummen drink och en öl. haha, Jävla tur att de inte kollade i väskan, (spec för maria) där det låg ungefär 3 liter vodka XD haha. det gäller att vara trevlig mot poliserna, då är de trevliga tillbaka.
förra året var däremot inte så lyckat. poliserna var otrevliga och slängde ut alla våra prylar, som legat i väskan, på backen vilket slutade med att karro ryckte tillbaka sin väska från polisen och sprang iväg. haha härliga minnen asså.
och på tal om karro så saknade jag henne i år. men jag träffade iallafall henne igår! fi fan va länge sedan det var! har saknat henne skit mycket. haha det har blivit tystare i gåvan sen hon flyttade till sala. men det var kul och se henne igen :)
:)

Nu tror jag att jag ska börja plugga igen. har kemiprov på onsdag och kan hitills de två första kap. bara 7 kap kvar att plugga på då. fast om jag tänker efter så har vi nyligen haft prov på kap 17 så det kommer gå fort att plugga på. sen de två sista kap + kap 18 verkar bara vara fakta så där tänker jag bara plugga sammanfattningarna.
det är bara att hoppas att det går bra.  

Här är dagens opening:


 

Något du har på hjärtat?
Postat av: The Toll

Asså Mickan, de känns som du får fylla i en hel del blanks för mig asså XD

2009-05-03 @ 13:34:18
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: GK

haha XD ... a du.. XD tror du man vill skriva med allt eller? XD hahaXD

2009-05-03 @ 23:14:09
Postat av: Sara

Trevligt att inte flickan hörde av sig till mig, det var ju ett tag sen man hördes. Men ska inte skylla allt på henne direkt. Man är ju själv inte speciellt bra på att höra av sig!

2009-05-05 @ 20:25:23
Postat av: Anonym

Trevligt att inte flickan hörde av sig till mig, det var ju ett tag sen man hördes. Men ska inte skylla allt på henne direkt. Man är ju själv inte speciellt bra på att höra av sig!

2009-05-05 @ 20:28:21
Postat av: GK

flickan? haha sarah jag är inte så smart .. det där e som en gåta för mig för fan XD haha

2009-05-07 @ 22:04:24

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0