Torsdag = ej slappardag


Idag har jag faktiskt varit riktigt effektiv:P haha.
Dagen började med att jag åkte in till uppsala, inte till skolan. däremot till sjukhuset.
Jag skulle kolla upp varför jag är så himla slemig i halsen hela tiden.
Det gick på ungefär en timme. sen var det raka vägen till skolan för att gå på sista lektionen som var Idrott.
det otroliga här är att jag inte sket i sista lektionen! som dessutom var en idrottlektion!
Där körde jag boxercise utan gympakläder. asså jag körde så mycket så jag inte blev svettig. hade inte så stor lust att gå därifrån med dyngsura jeans liksom.
sedan åkte jag hem med morsan runt två tiden. när jag väl var hemma pluggade jag matte. sen var det raka vägen till ridhuset där jag fick Marco.. igen! han är väldigt mysig och duktig att rida på men asså.. Jag saknar faktiskt min stora klumpeduns malle XD
vissa hästar fäster man sig bara vid.
men nu är jag hemma igen iallafall. har precis duschat och ska nu glo på nytt avsnitt av Soul eater! yey! haha varför fastnar introlåtar så lätt i huvudet?!? första intron till serien sate sig som klister på hjärnan och nu har dem ett nytt intro som är ännu bättre än det första. hjälp! XD

haha ska fan lägga upp den så låten fassnar på era hjärnor med!


Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0