tingeling borde ha vunnit

haha, ja igår var det ju final i melodifestivalen, sveriges höjdpunkt som alla bara tycker blir sämre och sämre men forsätter att se på den.
det här året blev jag faktiskt riktigt chockad. XD haha. Juryn och sveriges befolkning röstade ju helt olika så man hade ingen aning om vem som skulle kunna vinna. och la voix låten som vann låg ju typ på 6:e plats eller nått sånt innan hon fick sveriges röster.
haha så jävla klockrent.
och såg ni måns min? haha fan vad jag älskade hans min när han fick veta att han inte skulle vinna.. maha.
fast dem jag hejade på, som var Alcazar, vann inte. vilket jag tyckte var lite synd. dem var bäst!

fast det bästa med lördagkvällen var ju TINGELING!!! haha fan att inte den låten var med i tävlingen liksom:P haha.

bara för underhållningens skull, här är tingeling:




Och imorse när man vakna då, fan det var ju skinande sol ute!!! hur härligt som helst.
och bara för att det är bra väder så måste man såklart plugga.
såhär kommer typ mitt "schema" se ut några dar framåt:

Söndag - plugga religion
måndag - plugga kemi
tisdag - plugga kemi
onsdag - kemiprov och sen plugga religion
Torsdag - religonprov och sen börja plugga på biologi

biologiprovet kommer vi ha tisdagen efter. haha sen efter biologin är det bara att börja plugga svenska som vi har "prov" i på torsdagen. YEEEY!!!! NOT!
och sen såklart kommer ett härligt fysikprov vecka 14.

skjut mig och häng mig samtidigt!

//Michan


Något du har på hjärtat?
Postat av: charlotteott

2009-03-16 @ 15:07:04
URL: http://musicismylife.blogg.se/
Postat av: charlotte

jaa tingeling va ju helt klart bäst!! xD

2009-03-16 @ 15:07:43
URL: http://musicismylife.blogg.se/
Postat av: michan

haha yes!!!!

2009-03-16 @ 15:54:15

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0