Onsdag = chill

denna onsdag har varit så jävla lung så de inte är sant! hela dagen gjorde vi en labb där man sammalagt jobbade 1 timme och hade rast resten av dem timmarna vi var i skolanXD
musiken var också väldigt slapp idag. behövde bara sjunga litegrann liksom. förutom att Killarna i min grupp nu har satt mig på pianot..yey liksom. det kommer gå käpprätt åt helvete! damn you Gunnar! XD Aja det löser sig säkert på nått sätt XD

resten av dagen, och då menar jag typ 3 timmar eftersom jag var hemma runt 18, hade jag bestämt mig för att plugga.. igen.. men hände det nått? gissa en gång. ska fan ta och plugga lite nu innan jag lägger mig och sussar, så kanske jag inte får några skuldkänslor sen XD haha.

åååhh asså det här klippet är sorgligt. :,( eller aa.. typ.. asså det är lite hemskt.. en mamma tvingar sin dotter att döda en liten drake:( så at hon typ kan bli ond eller nått sånt stört:P haha.. fast det är bara i början av klippet. men ändå! XD



Något du har på hjärtat?
Postat av: charlotte

gör det! dom e jättetrevliga där! =D

2009-03-12 @ 08:30:31
URL: http://musicismylife.blogg.se/
Postat av: Michan

ok ok.. de ska jag:)

2009-03-12 @ 17:24:04

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0