Mars = Bio madness


I mars kommer det komma 3 filmer som jag verkligen vill se!
För det första så har vi ju Kenny begins som har premiär den 25 mars! Fi fan asså. Den måste man bara se!
"Du är så otroligt slut i huve tyrone"
sen så har vi ju bläckhjärta som har premiär den 6 mars! har läst boken och den är riktigt bra. fast det brukar ju oftast bli så att filmen är sämre än boken. men vem vet. den här kanske blir bra. haha tyckte det var så fult att dem översatte titeln på filmen från inkheart till bläckhjärta. visst det blir ju så men inkheart låter "snyggare" tycker jag.
och till sist så var det nån film som hette watchmen som jag tror kan bli jäkligt bra. vet inte varför. tror bara det XD
Så nu är det bara och börja spara pengar och börja boka in biobesöken:)
Det kommer bli en bra månad till slut!(om man bortser från alla prov och läxor).

//Michan

Något du har på hjärtat?
Postat av: The Toll

MICKAN!!! FELCITAT AV KENNY!!!!! "du är så jävla slut Tyrone!" eller "memormaticen, Tyrone är helt slut i huvudet, kom ihåg det" eller "Du är så otroligt slut i huvudet, Tyrone!", dåligt...^^

2009-03-01 @ 19:17:31
Postat av: Michan

hahzhaa faan de e ju samma sak jue XD nästan

2009-03-01 @ 20:09:02
Postat av: The Toll

SAMMA SAK!?! :O:O Nä nu!!! springer och hämtar min hairminator

2009-03-01 @ 23:13:08
Postat av: Michan

haha XD va fan. ja hade ju bara fel på jävla - otroligt jueXD haha..

aja ja har rättat til det nu iaff XD hahahahha

2009-03-02 @ 09:27:15

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0