Konvertera till asatron?

YES! äntligen har man gjort nationella provet i matte C vilket jag tyckte gick rätt så bra. Vi får se om det blir nån konvertering till asatron eller inte. XD
Det var så att vid lunchen idag, asså innan provet, så bestämde Sarah, sayeh och charlotte sig för att be en bön, om att det skulle gå bra på provet.
jag och Maria då, bestämde oss för att istället be en bön till Oden. haha asså ja.. XD hmm..
Det är ju bättre att be en bön till nån som iallafall har ett riktigt namn XD haha.
Vi sa nått i stil med:
Om du ger oss MVG på matteprovet och dem andra IG så kommer vi att konvertera till asatron!
Haha, asså för er som inte var med idag kanske det här "skämtet" är lite svårt att skratta åt:P
 detta var bara flum flum flum asså. haha.
 fast om jag får MVG på det där provet skulle jag nog bli lite rädd XD

men som sagt, jag kommer iallafall inte få IG på provet.

nu återstår Kemin och religionen kvar till nästa vecka.
bara att plocka fram böckerna och fortsätta plugga!
 och sen har man såklart svenska, engelska och biologiläxa på det också. buhu.

// Michan


Något du har på hjärtat?
Postat av: The Toll

Haha asså vi äger sötkorv!!! PözzzzzZzzZZzZZz :P

2009-03-10 @ 21:22:48
Postat av: Mickbert

HAHA HELL YEAH!!! XD <33

2009-03-10 @ 22:24:10
Postat av: charlotte

GAAAH kallar du mig MATTENÖRD!!! MORRRR ;P kul att du gilla nya utseendet på bloggen!!

2009-03-11 @ 08:23:52
URL: http://musicismylife.blogg.se/
Postat av: Michan

haha skoja bara ju XD... haha du e ju bättre än mig på matte så jag har rätt till att kalla dig detXD moahahaXD skoja baraXD haha.-.

2009-03-11 @ 17:56:02

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0