Earth hour 20.30 - 21.30

Ja, imorrn sker det! och ni som har glömt, här kommer påminnelsen! imorgon kl halv nio till halv tio är det earth hour! då ska ni släcka alla era lampor och andra saker som drar ström för att visa att vi tänker på vår planet!
Ni får göra som ni vill men hos mig kommer det bli bäcksvart imorrn just den timmen! och det är ju bara under en timme så de e inte så farligt.

Märkte detta när jag skulle käka frukost idag. skulle ha mjölk och det enda paketet som fanns var ett svart mjölkpaket. haha först brydde ja mig inte men sen när ja läste märkte jag att det skulle vara earth hour imorgon! hihi så nu medelar jag alla andra som inte läst på mjölkpaketen än! XD




Dagens händelser förutom upptäckandet om Earth hour:

Har inte varit en sån rolig dag. det ända man såg fram emot idag var att åka hem från skolan.
dagen började med att jag gick upp runt 11 och skulle ta bussen in till skolan. sen under bussresan började jag må skitdåligt.
så när jag kom til skolan tvingade jag mig själv att gå på en lektion iallafall men fysiken blev det inget av med.
mådde verkligen skitdåligt men nu mår jag bättre!
 behövde plugga fysik också, så det har jag gjort med, vilket har gått bra hitills.
Nu har jag bara ett kapitel kvar att plugga på. så det är vell bara att fortsätta då.
sista provet innan lovet! måste kämpa kämpa kämpa!

//Michan






Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0