Cows are evil, eat meat!

Jaha ja, nu är man äntligen hemma från skolan. Har inte haft så roliga lektioner idag men man kan alltid göra dem roligare.
På svenskan skulle vi dramatisera till ett stycke vilket var rätt så skoj. haha fanns en låt med i pjäsen som Kavan försökte sjunga till. tänker bara beskriva det med ett ord:
Vackert XD
Fysiken kan också vara rätt så "rolig" ibland, man vet aldrig vad som kan hända när man har ingemar som fysiklärare.
suprise suprise så har man fått en kula i huvudet typ XD
Jag och maria gjorde också en vädligt fin bild idag på fysiklektionen:

Det fanns bara vegetariskt käk i skolan idag. Rätt så ok men nee... kött är fan så mycket godare än morötter och linser.

Resten av dagen kommer gå åt till att slappa och plugga matte. måste verkligen börja plugga på kemin också, och religionen, och idrotten.  aaahhh!!! jag kommer dö! Vi har liksom fyra prov v.12! och veckan efter ska vi tydligen ha ett skitstort prov i biologi.
HJÄLP MIG!
Nu ska jag ta och dra ner till köket, ta en kopp te och ett ballerinakex, sen ska jag plugga lite (=mycket) matte.

//Michan



Något du har på hjärtat?

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0