Bild

Jaha ja, som vissa av er vet tecknar jag en hel del. håller just nu på med en bild och undrar om det är nått på den här bilden som jag ska ändra på innan jag fortsätter med den. t ex: var dem ska titta, håret, ska hon ha sånna ögon eller blir de snyggare med nå andra o s v.:P ni kan gärna ge exempel på vad hon ska ha för slags klänning också. tycker den där ser så tråkig utXD
aja här e bilden iaff:) snälla kommenteraXD:



Något du har på hjärtat?
Postat av: Emma

Du borde färglägga den lite, så blir det nog snyggt :)

2009-03-05 @ 21:51:40
URL: http://believeintomorrow.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ok ok.. jodå de gör ja isåfall sistXD

2009-03-05 @ 22:04:02
Postat av: Anonym

// michan

2009-03-05 @ 22:04:34
Postat av: Moster

Hej! Killens haka! Lite större, rundare vore lite manligare. Lite mera axlar också vore nice...puzz

2009-03-20 @ 12:43:23

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0