Ännu ett väldigt fin samtal med eva


Ja, haha jag och eva kan ha väldigt fina samtal ibland. Den här gången blev det via msn. först snackade vi någorlunda seriöst sen spårade det ur lite grann, och då menar jag bara liiiteXD ungefär vid den här delen (då både sofi och eva började bomba mig med medelanden):

Eva: - Sofi gillar dig.
 - sofi vill ha sex med dig.
Jag: - varför gör ni så här mot mig?!?
- hjälp
-jag blir attackerad av er båda!
Eva: - för sofi vill ha din rumpa
jag: - AAAHHH, *huvudet sprängs* *Michan ligger död på golvet*
-Hon pallade inte trycket.

Eva: - Haha, Vi ska könsstympa dig sen i stallet.
Jag: -Det här är michans samvete som talar
Eva: -hej michans samvete! Vi ska könsstympa michan senare om det gör nått.
jag: -Med en hovkratts eller vadå?!
Eva: -typ. eller så tar vi en nyckel.
Jag: - *Michan vaknar, går mot skärmen.. tuppade av igen*
Eva: -Moahahahhahaha
- men ska dra nu, ha koll på din rygg... för jag kommer att gnaga på den, haha!

Asså ja, Vi har väldigt "normala" samtal eller hur? XD haha

Något du har på hjärtat?
Postat av: charlotte

okeeej fullständigt normalt!!? XD fett kul

2009-03-06 @ 10:07:15
URL: http://musicismylife.blogg.se/
Postat av: michan

haha jag och eva assåXD

2009-03-06 @ 12:48:11
Postat av: Sofi

Det gick jättebra ;D *

2009-03-08 @ 14:31:50
Postat av: michan

fan va nice:)

2009-03-08 @ 17:25:45

Kommentera mitt inlägg:

Ditt snygga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0